Partnerpagina Pegasystems

- - - - -

Uitnodiging Digitale Klantreis Overheid 11 april

persberichten, 8 maart 2017

Hierbij nodig ik u van harte uit voor een inspirerende bijeenkomst over een digitale klantreis van de overheid op dinsdag 11 april van 10:30 tot 12:30. Evert-Jan Mulder geeft leiding aan het debat waarin een aantal vragen over de digitale klantreis centraal staan.

  • Hoe ontdek je de digitale toekomst en waar begin je de reis?
  • Wat betekent digitale transformatie voor overheidsorganisaties, ketenpartners, burgers en bedrijven?
  • Hoe kunnen overheidsorganisaties profiteren van gezamenlijke dienstverlening vanuit de Cloud?
  • Hoe doorbreek je vastgeroeste patronen binnen overheidsorganisaties?

Sprekers:

Evert-Jan Mulder helpt overheden de nieuwe digitale toekomst te ontdekken. Hierbij maakt hij gebruik van meer dan twintig jaar eigen ervaring met vraagstukken op het snijvlak van overheid en digitale technologie.
Dirk-Jan de Bruijn is sinds 2004 actief in verschillende managementfuncties binnen de Rijksdienst met een grote verandercomponent. De Bruijn heeft onlangs met succes de EU Truck Platooning Challenge 2016 afgerond. Hij heeft verschillende boeken geschreven over de kunst van het veranderen. In zijn laatste boek ‘Doorbreken’ laat De Bruijn zien hoe je vastgeroeste patronen bij de overheid en bedrijven kunt doorbreken.
Han van den Berg vertegenwoordigt de Programmadirectie Cloud Services binnen de Rijksdienst. Cloud Services levert zakelijke diensten aan klanten binnen de overheid op basis van gestandaardiseerde oplossingen, waaronder Pegasystems.
Willem Beelen is market sales director public sector & healthcare bij Atos. Daarnaast is hij hoofdredacteur van Gov. Dit is een non-profit magazine dat twee keer per jaar verschijnt, met aanvullend een online discussieplatform voor politiek, overheid en ict-markt.

Aansluitend aan deze bijeenkomst hebt u gelegenheid om het Customer Engagement Summit programma van 12.30 uur tot 17.30 uur bij te wonen. Vooraanstaande bedrijven presenteren die middag hoe zij digitale transformatie in hun organisatie hebben gerealiseerd en hiermee ‘klantenbinding’ en ‘operationele efficiency’ in hun organisatie wisten te verbeteren.

Locatie:
The Passenger Terminal Amsterdam
Piet Heinkade 27
1019 BR Amsterdam

Wilt u graag deelnemen aan deze bijeenkomst, stuurt u dan een bericht naar Dirk Donkers

Graag tot ziens op 11 april!

- - - - -

De met een * gemarkeerde velden zijn verplicht. U ziet eerst een voorbeeld en daarna kunt u uw bijdrage definitief plaatsen. Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond. Reacties zonder achternaam worden verwijderd. Anoniem reageren alleen in uitzonderlijke gevallen in overleg met de redactie.