zoeken binnen de website

Optimaliseer klantreizen met Process Mining

Burgers en organisaties (klanten) verwachten transparante en duidelijke communicatie vanuit de overheid. Om deze verwachting waar te maken, is het belangrijk om als ambtelijke organisatie eerst goed inzichtelijk te krijgen wie, wat en wanneer betrokken is in het proces. Welk traject doorloopt een burger van begin tot eind? Het is essentieel om de zogenaamde klantreis helder in kaart te brengen. Om vervolgens op basis van feitelijke informatie het gedrag van klanten te analyseren en waar mogelijk de processen hier optimaal op af te stemmen.

Afbeelding Mavim

Download hier (PDF, 228 kB) de whitepaper.

tags: ,

Reactieformulier

De met een * gemarkeerde velden zijn verplicht. U ziet eerst een voorbeeld en daarna kunt u uw bijdrage definitief plaatsen. Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond. Reacties zonder achternaam worden verwijderd. Anoniem reageren alleen in uitzonderlijke gevallen in overleg met de redactie. U kunt bij de vormgeving van uw reactie gebruik maken van textile en er is beperkt gebruik van html mogelijk.