
zoeken binnen de website
Partnerpagina Deloitte
De publieke sector bevindt zich midden in een heroriëntatie. Welke taken mag u blijven uitvoeren? Waar gaat het heen met digitale dienstverlening? Welke nieuwe eisen stellen burgers en bedrijven aan uw organisatie?
Onze experts gaan specifiek in op trends waarin technologie wordt gebruik om burgers beter van dienst te kunnen zijn. Trends zoals een door AI verbeterde overheid, digitale identiteiten, gedragsnudges, de anticiperende overheid, de cloud en het centraal stellen van de klantervaring. Bij de uitbraak van de pandemie bleken overheden die op deze trends vooruitliepen veel beter in staat om effectief op de behoeften van burgers in te spelen.
Lees hier meer over onze activiteiten binnen de publieke sector.
De 10 overheidstrends die de postpandemische wereld hervormen
17 oktober 2022
Rapport Overheidstrends 2022: Wat zijn de meest transformationele trends in de publieke sector?
Een algoritme hoeft geen risico te zijn
12 oktober 2022
Het gebruik van algoritmes binnen de overheid is in de afgelopen jaren sterk toegenomen. Deze algoritmes maken het mogelijk voor de overheid om haar taken efficiënter en effectiever uit te voeren, met minder ambtenaren en met kortere doorlooptijden. Het gebruik van algoritmes introduceert echter ook nieuwe risico’s.
- 1
- 2