Partnerpagina ICTU

- - - - -

Pulse: ‘Betrouwbare gegevens en dienstverlening vergen continue onderhoud'

artikelen, 10 juni 2015

Overheden werken aan een betere dienstverlening, waarbij vooral wordt ingestoken op digitalisering. Welke ambities hebben zij op dat terrein? Hoe gaan zij om met de groep die weinig tot geen beroep doet op digitale voorzieningen? En hoe belangrijk is de kwaliteit van gegevens? Lees een interview met René Bagchus, directeur Directie Burgerschap en Informatiebeleid (B&I) bij het Ministerie van BZK in Pulse #3, een e-zine van ICTU.

René Bagchus: “Burgers en bedrijven moeten er op kunnen vertrouwen dat registraties kloppen.”


Lees meer in het online magazine Pulse.

- - - - -

De met een * gemarkeerde velden zijn verplicht. U ziet eerst een voorbeeld en daarna kunt u uw bijdrage definitief plaatsen. Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond. Reacties zonder achternaam worden verwijderd. Anoniem reageren alleen in uitzonderlijke gevallen in overleg met de redactie.