zoeken binnen de website

Partnerpagina Pegasystems

logo pegasystems

Nieuwe mogelijkheden voor citizen development

5 augustus 2022

Het Pega Platform is uitgebreid met een aantal nieuwe templates, trainingen en services waarmee citizen developers met behulp van low-code snel en effectief applicaties kunnen ontwikkelen. De tools kunnen achterstanden in applicatieontwikkeling wegwerken terwijl de risico’s beperkt blijven dankzij effectieve governance.

lees meer

Investering in MarketingTech zorgt voor meer groei in de komende vijf jaar

29 juli 2022

Volgens nieuw onderzoek van Pegasystems zijn marketeers in leidinggevende posities ervan overtuigd dat investeringen in nieuwe marketingtechnologieën de komende vijf jaar voor een flinke omzetverhoging gaan zorgen. Op dit moment wordt er niet voldoende geïnvesteerd om een effectieve digitale transformatie te realiseren.

lees meer

Onderzoek: Onvoldoende investeren in technologie ondermijnt operationele effectiviteit

19 juli 2022

Operationele teams kunnen het succes van een organisatie maken of breken. De komende vijf jaar staat hen een aantal belangrijke veranderingen te wachten met technologie in de hoofdrol.

lees meer

Technologieplatform is niet Aladdins wonderlamp

9 juni 2022

Naar technologie­platforms als RijksZaak van DICTU wordt nog wel eens gekeken als naar de olielamp uit het sprookje van Aladdin; als je hem oppoetst gaan er wonderen gebeuren. De werkelijkheid is anders: die wonderen komen pas als er ook een organisatie- en cultuurverandering plaatsvindt. En dat vraagt om veel aanpassingsvermogen.

lees meer

Podcast Digitalisering op Drift: 'Platformen, alles werkt anders'

door: Redactie iBestuur, 24 mei 2022

Platformen organiseren het digitaal verkeer tussen aanbieders en afnemers, met data als brandstof. Wat betekenen platformen voor de manier van werken van een bedrijf of overheid? We spreken met Jan van Ginkel, Concerndirecteur provincie Zuid-Holland, André van der Linden, CIO van Royal FloraHolland en Epco Pottinga, sales director Benelux bij Pegasystems.

lees meer

Nieuwe release Pega Infinity Platform

29 maart 2022

Pegasystems Inc., komt met een nieuwe release van Pega Infinity™. Dankzij verbeteringen op het gebied van low-code, toegepaste AI en automatisering en een moderne cloudarchitectuur kunnen organisaties met Pega Infinity 8.7 sneller apps implementeren en slimmere workflows creëren. Dit levert voor alle eindgebruikers een betere totaalervaring op.

lees meer

Masterclass 'De rol van leiderschap in digitale transformatie'

15 maart 2022

Om een digitale transformatie te bestendigen moest de applicatie Smart Investigate naar de cloud gebracht worden. Een technische en organisatorische alignment was hiervoor onontbeerlijk: Business & IT onder een dak. Deze masterclass gaat over de juiste prioriteiten stellen, over het kiezen voor autonomie en de rol van leiderschap zodat we de beste keuzes kunnen maken voor de klant en de organisatie.

lees meer

Masterclass 'Transformeren naar een data en AI gedreven organisatie'

7 maart 2022

Hoe kan een digitale, data en AI strategie omgezet worden in concrete resultaten voor iedereen? In deze masterclass onthult Jeroen Dijkstra, manager omnichannel personalisatie bij Achmea, hoe een unieke klantfocus en eenduidige, relevante contactmomenten over alle communicatiekanalen leiden tot tevreden klanten en commercieel succes.

lees meer

Versnelling digitale transformatie zet IT-manager in de spotlight

24 februari 2022

IT wordt – ook binnen de publieke sector – vaak gezien als de ondersteunende groep medewerkers achter de schermen, die ervoor zorgt dat alles in de hele organisatie goed draait. Maar dit gaat veranderen. Volgens recent onderzoek van softwareleverancier Pegasystems staan IT-functies de komende vijf jaar wereldwijd een ware transformatie te wachten.

lees meer

Helft servicemedewerkers vindt klantgesprekken stroef verlopen

10 februari 2022

Volgens nieuw onderzoek van Pegasystems geeft meer dan de helft van de klantenservicemedewerkers aan dat de administratieve verwerking van klantvragen tijdens servicegesprekken niet altijd vlekkeloos verloopt. Bij bijna 40% komt het regelmatig voor dat zij de klantvraag niet helemaal begrijpen omdat ze worden afgeleid.

lees meer