
zoeken binnen de website
Partnerpagina Pegasystems
Vijf niet te missen Customer Service trends in 2023
10 januari 2023

Pegasystems voorspelt vijf bepalende trends op het gebied van Customer Service voor het komende jaar en de impact ervan op bedrijven, organisaties en de samenleving.
Van dromen naar doen: toepassingen van AI in de publieke sector
door: Peter van der Putten, 10 december 2022

Enkele jaren terug stonden de toepassingen van kunstmatige intelligentie (AI) in de publieke sector nog in de kinderschoenen. Iedereen sprak erover: van utopische wensdromen tot nachtmerrieachtige scenario’s van op hol geslagen AI-systemen. Het ontbrak echter aan praktische toepassingen, tastbaar investeringsbeleid of wetgeving.
Onderzoek: investeer in proactieve klantenservicetechnologie
19 oktober 2022

Volgens nieuw onderzoek van Pegasystems Inc. zetten organisaties tweemaal vaker in op proactieve klantenservicetechnologie dan voorheen. Dit doen zij om ook de komende jaren te blijven voldoen aan de eisen van hun klanten die enerzijds minder loyaal en anderzijds juist digitaal vaardiger zijn geworden. Deze wereldwijde studie werd uitgevoerd door onderzoeksbureau iResearch.
Selfservice-workflows via elk kanaal
23 september 2022

Pegasystems Inc. heeft een aantal nieuwe features aangekondigd voor het Pega Platform™ om nog eenvoudiger selfservice-workflows op te kunnen nemen in elk front-end kanaal. De functionaliteiten zijn gebaseerd op Pega’s open architectuur. Hierdoor kunnen IT-afdelingen snel en eenvoudig aan de groeiende vraag naar selfservice-oplossingen voldoen.
Nieuwe mogelijkheden voor citizen development
5 augustus 2022

Het Pega Platform is uitgebreid met een aantal nieuwe templates, trainingen en services waarmee citizen developers met behulp van low-code snel en effectief applicaties kunnen ontwikkelen. De tools kunnen achterstanden in applicatieontwikkeling wegwerken terwijl de risico’s beperkt blijven dankzij effectieve governance.
Investering in MarketingTech zorgt voor meer groei in de komende vijf jaar
29 juli 2022

Volgens nieuw onderzoek van Pegasystems zijn marketeers in leidinggevende posities ervan overtuigd dat investeringen in nieuwe marketingtechnologieën de komende vijf jaar voor een flinke omzetverhoging gaan zorgen. Op dit moment wordt er niet voldoende geïnvesteerd om een effectieve digitale transformatie te realiseren.
Onderzoek: Onvoldoende investeren in technologie ondermijnt operationele effectiviteit
19 juli 2022

Operationele teams kunnen het succes van een organisatie maken of breken. De komende vijf jaar staat hen een aantal belangrijke veranderingen te wachten met technologie in de hoofdrol.
Technologieplatform is niet Aladdins wonderlamp
9 juni 2022

Naar technologieplatforms als RijksZaak van DICTU wordt nog wel eens gekeken als naar de olielamp uit het sprookje van Aladdin; als je hem oppoetst gaan er wonderen gebeuren. De werkelijkheid is anders: die wonderen komen pas als er ook een organisatie- en cultuurverandering plaatsvindt. En dat vraagt om veel aanpassingsvermogen.
Podcast Digitalisering op Drift: 'Platformen, alles werkt anders'
door: Redactie iBestuur, 24 mei 2022

Platformen organiseren het digitaal verkeer tussen aanbieders en afnemers, met data als brandstof. Wat betekenen platformen voor de manier van werken van een bedrijf of overheid? We spreken met Jan van Ginkel, Concerndirecteur provincie Zuid-Holland, André van der Linden, CIO van Royal FloraHolland en Epco Pottinga, sales director Benelux bij Pegasystems.
Nieuwe release Pega Infinity Platform
29 maart 2022

Pegasystems Inc., komt met een nieuwe release van Pega Infinity™. Dankzij verbeteringen op het gebied van low-code, toegepaste AI en automatisering en een moderne cloudarchitectuur kunnen organisaties met Pega Infinity 8.7 sneller apps implementeren en slimmere workflows creëren. Dit levert voor alle eindgebruikers een betere totaalervaring op.