zoeken binnen de website

nieuws

  • Vijf niet te missen Customer Service trends in 2023

    Pegasystems voorspelt vijf bepalende trends op het gebied van Customer Service voor het komende jaar en de impact ervan op bedrijven, organisaties en de samenleving.

  • Nieuwe mogelijkheden voor citizen development

    Het Pega Platform is uitgebreid met een aantal nieuwe templates, trainingen en services waarmee citizen developers met behulp van low-code snel en effectief applicaties kunnen ontwikkelen. De tools kunnen achterstanden in applicatieontwikkeling wegwerken terwijl de risico’s beperkt blijven dankzij effectieve governance.

  • Nieuwe release Pega Infinity Platform

    Pegasystems Inc., komt met een nieuwe release van Pega Infinity™. Dankzij verbeteringen op het gebied van low-code, toegepaste AI en automatisering en een moderne cloudarchitectuur kunnen organisaties met Pega Infinity 8.7 sneller apps implementeren en slimmere workflows creëren. Dit levert voor alle eindgebruikers een betere totaalervaring op.

  • Masterclass 'De rol van leiderschap in digitale transformatie'

    Om een digitale transformatie te bestendigen moest de applicatie Smart Investigate naar de cloud gebracht worden. Een technische en organisatorische alignment was hiervoor onontbeerlijk: Business & IT onder een dak. Deze masterclass gaat over de juiste prioriteiten stellen, over het kiezen voor autonomie en de rol van leiderschap zodat we de beste keuzes kunnen maken voor de klant en de organisatie.

  • Masterclass 'Transformeren naar een data en AI gedreven organisatie'

    Hoe kan een digitale, data en AI strategie omgezet worden in concrete resultaten voor iedereen? In deze masterclass onthult Jeroen Dijkstra, manager omnichannel personalisatie bij Achmea, hoe een unieke klantfocus en eenduidige, relevante contactmomenten over alle communicatiekanalen leiden tot tevreden klanten en commercieel succes.

  • Helft servicemedewerkers vindt klantgesprekken stroef verlopen

    Volgens nieuw onderzoek van Pegasystems geeft meer dan de helft van de klantenservicemedewerkers aan dat de administratieve verwerking van klantvragen tijdens servicegesprekken niet altijd vlekkeloos verloopt. Bij bijna 40% komt het regelmatig voor dat zij de klantvraag niet helemaal begrijpen omdat ze worden afgeleid.

  • Drastische make-over en meer strategische waarde voor IT-functies binnen nu en vijf jaar

    Uit onderzoek van Pegasystems blijkt dat IT-functies wereldwijd binnen nu en vijf jaar drastisch gaan veranderen. Het onderzoek naar de invloed van digitale transformatie op de rol van IT-managers werd uitgevoerd door iResearch onder IT-managers uit tien landen. “Over drie tot vijf jaar ziet de functie van IT’er er heel anders uit”, zegt Don Schuerman, CTO van Pegasystems.

  • Slechte klantenservice kost organisaties geld

    Organisaties lopen het risico om klanten te verliezen als gevolg van inconsistente benadering en wisselende kwaliteit in de dienstverlening via alle kanalen. Dit blijkt uit nieuw onderzoek van Pegasystems. de softwareleverancier die complexiteit binnen organisaties doorbreekt. Onderzoeksbureau Savanta voerde een wereldwijd onderzoek uit en ondervroeg hiervoor 12.700 business leaders, medewerkers en klanten in hoeverre de coronapandemie invloed heeft op de klantenservice.

  • Succesvolle implementatie slimme automatisering

    Om de slagingskans van implementaties op het gebied van intelligente automatisering te vergroten, is het voor organisaties belangrijk om te letten op: grotere betrokkenheid op management niveau, organisatiebrede implementatie en strakke regelgeving. Dit blijkt uit recent onderzoek van iResearch in opdracht van Pegasystems.

  • De wendbare overheid

    In landen om ons heen zijn al mooie voorbeelden gerealiseerd: zo ontwikkelde het Ministerie van Economische zaken van de Duitse deelstaat Beieren in vijf dagen een eigen applicatie op basis van het low-code softwareplatform van Pegasystems.

  • De publieke sector is klaar om de kloof in AI-governance te dichten

    Een gebrek aan verantwoordingsplicht binnen de private sector zal ertoe leiden dat de verantwoordelijkheid voor AI-regulering in de komende vijf komt te liggen bij overheden. Dit is een van de conclusies uit nieuw wereldwijd onderzoek van Pegasystems. Onderzoeksbureau iResearch ondervroeg 1350 respondenten op managementniveau in zeven verschillende marktsectoren in twaalf landen.

  • E-book: succesvolle digitale transformaties bij overheidsinstanties

    door: Douglas Averill

    Wat is er nodig om echte modernisering te realiseren? Nadat we de wereld hebben rondgereisd om met overheidsteams te praten over hun digitale transformatiereis, is één ding duidelijk geworden. Achter elk succesverhaal staat een visionair die maar een doel heeft: betere resultaten voor burgers, bedrijven én hun teams.