
zoeken binnen de website
persberichten
-
'Te veel medewerkers voelen zich niet betrokken bij digitale transformatie'
Hoewel organisaties hun investeringen in digitale transformatie (DX) verdubbelen, worden werknemers veelal niet meegenomen in het proces. Dit blijkt uit nieuw onderzoek van Futurum Research in opdracht van Pegasystems. De studie toont aan dat 94% van alle werknemers meer betrokken zou willen worden bij DX. Bijna de helft (44%) geeft aan gewoon niet te weten hoe ze moeten helpen. Dit werkt niet alleen ontmoedigend voor sommige werknemers, het kan ook het tempo van succesvolle invoering van DX vertragen.
-
Pega introduceert eerste RPA auto-balancing functie voor automatisch workload-beheer van bots
Pegasystems Inc., de softwareleverancier van krachtige digital transformation toepassingen voor toonaangevende organisaties, komt als eerste met een Pega RPA Auto-balancing functionaliteit waarmee automatisch werklast wordt doorgestuurd naar bots die binnen de organisatie beschikbaar zijn. De nieuwe Pega Robot Manager™ optimaliseert met behulp van AI op slimme wijze de capaciteit en efficiency van bots zonder menselijke interventie.
-
Pegasystems is een leider in RealTime Interaction Management
Pegasystems Inc, de softwareleverancier van krachtige digital transformation toepassingen voor toonaangevende organisaties, is door Forrester Research erkend als een leider in The Forrester Wave™: Real-Time Interaction Management (RTIM) report, Q4 20201. Pega behaalde topscores in twee van de drie high-level categorieën – huidig aanbod en strategie – en de hoogst mogelijke score op 25 van de 30 criteria.
-
Pega introduceert Value Finder voor betere marketinginteracties met de ‘vergeten’ klant
Pegasystems Inc., de softwareleverancier van krachtige digital transformation toepassingen voor toonaangevende organisaties, introduceert Value Finder als onderdeel van de Pega Customer Decision Hub™. Met deze nieuwe toepassing kunnen organisaties op basis van AI meer betrokkenheid realiseren met de ‘vergeten’ klanten door marketinguitingen en aanbiedingen af te stemmen op hun specifieke persoonlijke behoeftes.
-
Onderzoek Pega toont aan: Intelligent Automation beschermt organisaties beter bij een toekomstige pandemie
Intelligent automation speelt een belangrijk rol bij het vormgeven van de nieuwe manier werken na de pandemie, zo blijkt uit nieuw onderzoek van Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA). De wereldwijde studie werd uitgevoerd door onderzoeksbureau Savanta dat 3000 senior managers en IT-medewerkers heeft gevraagd naar hun gedachten en ideeën over de toekomstige rol van technologie in een compleet veranderd business landschap.
-
Pega introduceert X-ray Vision: RPA-tool met zelfherstellend vermogen
PEGA), de softwareleverancier van krachtige digital transformation toepassingen voor toonaangevende organisaties, komt met X-ray Vision. Het is de eerste Robotic Process Automation (RPA)-tool in de markt die defecte bots opspoort en repareert, zonder menselijke interventie.
-
Pega introduceert Pega Process Fabric
Tijdens PegaWorld iNspire, de 18e editie van Pega’s jaarlijkse event dat gisteren voor het eerst virtueel plaatsvond, werd Pega Process Fabric™ aangekondigd.
-
Pega lanceert ‘Ethical Bias Check’
Pegasystems Inc., de softwareleverancier van krachtige digital transformation toepassingen voor toonaangevende organisaties, lanceert een nieuwe functionaliteit van de Pega Customer Decision Hub™. Met Ethical Bias Check kunnen organisaties eventuele vooroordelen en discriminatie (‘bias’) in AI-gestuurde customer engagement activiteiten eruit filteren. De tool wijst op alle kanalen op mogelijk discriminerende aanbiedingen en berichten gegenereerd door AI, voordat ze klant bereiken.
-
Pega vereenvoudigt klantbetrokkenheid met nieuwe Unified Messaging-mogelijkheden
Pegasystems, de softwareleverancier van krachtige digital transformation toepassingen voor toonaangevende organisaties, lanceert Pega Customer Service™ Unified Messaging Edition – een nieuwe SaaS-gebaseerde applicatie waarmee klantenserviceteams sneller en efficiënter kunnen reageren op vragen van klanten die binnenkomen via verschillende communicatiekanalen. De nieuwe oplossing kan binnen enkele dagen operationeel zijn en biedt een enkel dashboard waarop medewerkers alle verzoeken inzichtelijk hebben en makkelijker kunnen switchen tussen chat, messaging applicaties, social media en sms.
-
Pega lanceert Pega kickstart services voor versnelde digitale transformatie
Pega lanceert Pega Kickstart™ – een aantal nieuwe services tegen een vaste prijs waarmee organisaties binnen enkele weken Pega-software kunnen implementeren om problemen voor zowel klanten als werknemers op te lossen.
-
Pega versnelt en vereenvoudigt low-code ontwikkeling
Pegasystems heeft Pega Express™ gelanceerd – een nieuwe low-code softwareontwikkelmethode die naadloos is geïntegreerd in het Pega Platform™. Hierbij worden gebruikers stap voor stap begeleid bij het snel ontwerpen en implementeren van Minimum Lovable Products (MLP’s), maar ook bij de toekomstige doorontwikkeling en uitbreiding daarvan.
-
Uitnodiging Even ter Zake 2020
Op donderdag 2 april wordt in Amsterdam (Johan Cruijff ArenA) de presentatie over RijksZaak gehouden, het innovatieve systeem dat overheidsorganisaties de mogelijkheid biedt zaakgegevens, processen, dossiers én interactie in één systeem af te handelen.
-
Pega breidt Cloud Choice uit met Kubernetes-support
Pegasystems, softwareleverancier van digitale transformatie toepassingen, kondigt de ondersteuning aan voor Kubernetes. Met deze oplossing wordt cloudcontainerorkestratie voor Pega-gebruikers mogelijk op AWS, Microsoft Azure, Google Cloud, Pivotal en Red Hat.
-
Onderzoek Pega toont aan: ontoereikende technologie hindert klantenservice
Voor medewerkers van de klantenservice zijn ontoereikende technologie en processen twee belangrijke aspecten die de effectiviteit en het niveau van de klantenservice beperken. Dit zorgt voor veel frustraties.
-
Onderzoek van Pegasystems toont aan: RPA is geen wondermiddel voor digitale transformatie
Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA), de softwareleverancier van digital transformation toepassingen, heeft een wereldwijd onderzoek uitgevoerd waaruit blijkt dat robotic process automation (RPA) en robotic desktop automation (RDA) zeer effectief zijn bij het stroomlijnen van werk. Echter, het realiseren en behouden van die resultaten is niet zo eenvoudig als het lijkt.
- 1
- 2