partnermenu

zoeken binnen de website

Partnerpagina Pegasystems

logo pegasystems

Pega introduceert Pega Process Fabric

3 juni 2020

Tijdens PegaWorld iNspire, de 18e editie van Pega’s jaarlijkse event dat gisteren voor het eerst virtueel plaatsvond, werd Pega Process Fabric™ aangekondigd.

lees meer

Pega lanceert ‘Ethical Bias Check’

20 mei 2020

Pegasystems Inc., de softwareleverancier van krachtige digital transformation toepassingen voor toonaangevende organisaties, lanceert een nieuwe functionaliteit van de Pega Customer Decision Hub™. Met Ethical Bias Check kunnen organisaties eventuele vooroordelen en discriminatie (‘bias’) in AI-gestuurde customer engagement activiteiten eruit filteren. De tool wijst op alle kanalen op mogelijk discriminerende aanbiedingen en berichten gegenereerd door AI, voordat ze klant bereiken.

lees meer

Pega vereenvoudigt klantbetrokkenheid met nieuwe Unified Messaging-mogelijkheden

12 mei 2020

Pegasystems, de softwareleverancier van krachtige digital transformation toepassingen voor toonaangevende organisaties, lanceert Pega Customer Service™ Unified Messaging Edition – een nieuwe SaaS-gebaseerde applicatie waarmee klantenserviceteams sneller en efficiënter kunnen reageren op vragen van klanten die binnenkomen via verschillende communicatiekanalen. De nieuwe oplossing kan binnen enkele dagen operationeel zijn en biedt een enkel dashboard waarop medewerkers alle verzoeken inzichtelijk hebben en makkelijker kunnen switchen tussen chat, messaging applicaties, social media en sms.

lees meer

Zaakgericht werken leidt tot efficiënt vergunningenproces

door: Marieke Vos, 5 mei 2020

Foto bij verhaal Pegasystems

Meer inzicht en gestroomlijnde processen: dat levert de invoering van het zaaksysteem RijksZaak op voor de directie Warmte & Ondergrond van het ministerie van Economische Zaken en Klimaat (EZK). “Onze specialisten kunnen zich nu richten op complexe aanvragen. Er ging veel tijd verloren met administratief werk; dat neemt het nieuwe systeem, in combinatie met een deels andere werkwijze door zaakgericht werken, ons nu uit handen.”

lees meer

Pega lanceert Pega kickstart services voor versnelde digitale transformatie

10 april 2020

Pega lanceert Pega Kickstart™ – een aantal nieuwe services tegen een vaste prijs waarmee organisaties binnen enkele weken Pega-software kunnen implementeren om problemen voor zowel klanten als werknemers op te lossen.

lees meer

Pega versnelt en vereenvoudigt low-code ontwikkeling

24 maart 2020

Pegasystems heeft Pega Express™ gelanceerd – een nieuwe low-code softwareontwikkelmethode die naadloos is geïntegreerd in het Pega Platform™. Hierbij worden gebruikers stap voor stap begeleid bij het snel ontwerpen en implementeren van Minimum Lovable Products (MLP’s), maar ook bij de toekomstige doorontwikkeling en uitbreiding daarvan.

lees meer

Uitnodiging Even ter Zake 2020

2 maart 2020

Op donderdag 2 april wordt in Amsterdam (Johan Cruijff ArenA) de presentatie over RijksZaak gehouden, het innovatieve systeem dat overheidsorganisaties de mogelijkheid biedt zaakgegevens, processen, dossiers én interactie in één systeem af te handelen.

lees meer

Pega breidt Cloud Choice uit met Kubernetes-support

4 december 2019

Pegasystems, softwareleverancier van digitale transformatie toepassingen, kondigt de ondersteuning aan voor Kubernetes. Met deze oplossing wordt cloudcontainerorkestratie voor Pega-gebruikers mogelijk op AWS, Microsoft Azure, Google Cloud, Pivotal en Red Hat.

lees meer

Overheid en markt slaan de handen ineen

25 oktober 2019

Pega RijksZaak

De overheid en digitale transformatie: daar zijn de meningen over verdeeld. We zijn al een eind op weg, zegt het ene kamp. We blijven steken in het automatiseren van processen, zegt de ander. Maar één ding staat niet ter discussie: de manier waarop de digitale overheid nu functioneert loopt niet voldoende in de pas bij de wensen en ontwikkelingen in markt en samenleving. En: we moéten samenwerken.

lees meer

Onderzoek Pega toont aan: ontoereikende technologie hindert klantenservice

11 oktober 2019

Voor medewerkers van de klantenservice zijn ontoereikende technologie en processen twee belangrijke aspecten die de effectiviteit en het niveau van de klantenservice beperken. Dit zorgt voor veel frustraties.

lees meer