Partnerpagina PinkRoccade Local Government

- - - - -

Meer dan een leuk gesprek met de klant

door: Tjerk Venrooy

weblogs, 6 september 2018

Regelmatig bezoeken we klanten vanuit al onze gelederen van de organisatie; vooral vanuit accountmanagement en services, en ook onze MT-leden en ikzelf.

Tjerk Venrooij

Tijdens deze gesprekken komen vaak de toekomstige wensen en verwachtingen aan bod. En wordt er gebrainstormd over het verbeteren van de dienstverlening. In veel gevallen leidt dit echter niet tot concrete vervolgstappen. En dat is vreemd en jammer. Want hoe fijn zou het zijn als we precies de klantwens in beeld hebben en daarnaar kunnen handelen? Voor ons reden om het Meerjarenplan uit te rollen.

Breng ‘je kantoor’ in kaart

Technologie is tegenwoordig de motor van onze economie. Uber is het grootste taxibedrijf ter wereld, maar heeft geen taxi’s. Airbnb is de grootste hotelketen ter wereld zonder hotelkamers. En ook de gemeentelijke dienstverlening wordt steeds klantvriendelijker, sneller én digitaler; inkloppen bestaat straks niet meer.

Lees verder op de website van PinkRoccade Publiekszaken

tags:

- - - - -

De met een * gemarkeerde velden zijn verplicht. U ziet eerst een voorbeeld en daarna kunt u uw bijdrage definitief plaatsen. Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond. Reacties zonder achternaam worden verwijderd. Anoniem reageren alleen in uitzonderlijke gevallen in overleg met de redactie.