
zoeken binnen de website
Partnerpagina PinkRoccade Local Government
Omgaan met teleurstelling
door: Sanne van der Zanden
weblogs | 8 mei 2019
De natuur heeft zon en regen nodig om alles in de lente weer te laten groeien en bloeien. Als mens hebben we successen en teleurstellingen nodig om te leren en te groeien. Sterker nog als we geen teleurstellingen hebben, waarderen we de successen steeds minder. Toch is het mens eigen om teleurstellingen te willen voorkomen en het liefst alle beloftes in te lossen of zelfs wensen te vervullen… Datzelfde zie ik nu ook binnen Team Care en bij de Special Care kwartiermakers.

Prioritering marktsignalen iVerzoek
Voor Team Care staat het tweede deel van iBurgerzaken release 3.00 voor een groot deel in het teken van iVerzoek. Op vrijdag 5 april kwamen we met verschillende kwartiermakergemeenten* samen bij gemeente Epe om de prioriteit van de geoormerkte marktsignalen te bepalen.
Bij de eerste helft van deze release maakten kwartiermakers de keuze welke marktsignalen voor iVerblijf & Adres we als Team Care zouden oppakken, zie eerdere blog ‘Uitzicht door inzicht’. Een vergelijkbare prioriteringsvraag stelden we nu aan de kwartiermakers Special Care iVerzoek.
Lees verder op de website van PinkRoccade Publiekszaken