partnermenu

zoeken binnen de website

Partnerpagina PinkRoccade Local Government

PinkRoccade-logo

Vier tips om je websitebezoeker te verleiden

door: Sanne van der Zanden

weblogs | 7 februari 2017

Online vindbaarheid van digitale dienstverlening is cruciaal, maar net zo belangrijk is dat de websitebezoeker de aangifte of aanvraag ook daadwerkelijk doét; het proces van A tot Z doorloopt. Wat kunnen we doen om het selfservicepercentage zo hoog mogelijk te krijgen? Ik geef een aantal concrete en goed toepasbare tips.

UX design is het halve werk

Dat er binnen jouw website is nagedacht over het UX design is hopelijk een open deur; Een rustige en zakelijke uitstraling is een must. Voldoende contrast, zoals ook duidelijk wordt aangehaald in de Webrichtlijnen, is niet meer dan logisch. Hetzelfde geldt voor responsiveness (schaalbaar per apparaat). Maar er is meer!

Lees het hele blog op de website van PinkRoccade Local Government.

tags:

Reactieformulier

De met een * gemarkeerde velden zijn verplicht. U ziet eerst een voorbeeld en daarna kunt u uw bijdrage definitief plaatsen. Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond. Reacties zonder achternaam worden verwijderd. Anoniem reageren alleen in uitzonderlijke gevallen in overleg met de redactie. U kunt bij de vormgeving van uw reactie gebruik maken van textile en er is beperkt gebruik van html mogelijk.