partnermenu

zoeken binnen de website

Over Salesforce

Salesforce is wereldleider op het gebied van Customer Relationship Management (CRM) die bedrijven en overheidsorganisaties dichter bij hun klanten brengt in het digitale tijdperk. Sinds 1999 stelt Salesforce organisaties van elke omvang en branche in staat om te profiteren van krachtige technologieën – cloud, mobiel, sociaal, internet of things, kunstmatige intelligentie, spraak en blockchain – om een 360° beeld van hun klanten te creëren. Ga voor meer informatie over Salesforce (NYSE: CRM) naar: www.salesforce.com/nl/publiekesector

logo salesforce

Grip op de Warmtetransitie

16 november 2022

De warmtetransitie stelt gemeenten voor een unieke uitdaging. Komende jaren worden steeds meer wijken aardgasvrij gemaakt. De groep betrokkenen wordt groter en het tempo gaat omhoog. Daarom nodigen we u van harte uit voor het Warmtetransitie Webinar op 8 december van 13.00 – 14.00 uur.

lees meer

Podcast: Cybersecurity bij gemeenten

9 november 2022

Het recente ‘Dreigingsbeeld’ van de IBD laat een verontrustend beeld zien. Gemeenten hebben te maken met ransomware met destructieve gevolgen, software blijkt ernstige kwetsbaarheden te bevatten en er is onvoldoende zicht op cybersecurity bij ketenpartners. Nausikäa Efstratiades (IBD) in gesprek met Johan van Streun (Salesforce)

lees meer

Net Zero Cloud brengt ecologische voetafdruk in beeld

26 oktober 2022

Duurzaamheid is ook voor Salesforce een fundamentele bedrijfswaarde. Net Zero Cloud helpt bij het verzamelen, categoriseren en analyseren van gegevens over het energieverbruik en de uitstoot van broeikasgassen in de gehele bedrijfsvoering van de organisatie.

lees meer

Podcast: De klantreis

18 oktober 2022

De klantreis is inmiddels een bekende term, ook bij de overheid. Wat verstaan we hieronder? Op welke manier zijn organisaties hiermee bezig? En hoe ziet de ideale klantreis eruit en waar liggen de grenzen? Marcel Bril gaat in deze podcast hierover in gesprek met Hugo Aalders (SVB), Marjon van der Maat (gemeente Tilburg) en René Coppens (Salesforce).

lees meer

Grip op de Warmtetransitie

9 september 2022

De warmtetransitie stelt gemeenten voor een unieke uitdaging. Komende jaren worden steeds meer wijken aardgasvrij gemaakt. De groep betrokkenen wordt groter en het tempo gaat omhoog. Daarom nodigen we je van harte uit voor de Warmte Transitie Middag op 29 september van 13.00 – 16.30 uur in Amsterdam.

lees meer

Omnichannel: gemeentelijk dienstverleningsmodel van de toekomst

6 juli 2022

In 2019 verenigden meer dan 250 Nederlandse gemeenten zich in het streven om de gemeentelijke telecommunicatie naar een hoger, moderner niveau te brengen. Volgens Chris Sysock, account executive Publieke Sector Salesforce, is het tijd voor een volgende fase waarbij telefonie een opstap is naar een omnichannel aanpak. “Je moet groot denken en klein beginnen.”

lees meer

Salesforce Live op 28 juni in de Werkspoorkathedraal te Utrecht

13 juni 2022

Salesforce nodigt u uit voor Salesforce Live op 28 juni a.s. We hebben dit jaar weer alles uit de kast gehaald voor dit fysieke evenement! Neem deel aan inspirerende sessies met marktleiders, ontdek onze oplossingen met expert demo’s en netwerk met ons geweldige ecosysteem van specialisten, partners en trailblazers.

lees meer

Hoe uitvoerbaar is de menselijke maat?

door: Elisabeth van den Hoogen, 9 mei 2022

Het coalitieakkoord in Tilburg is nog niet af, maar één ding is zeker: er komt geen nieuw beleid zonder dat er eerst een uitvoeringstoets is gedaan. Dat onthulde gemeentesecretaris Aly van Berckel tijdens een diner parlant dat iBestuur en Salesforce organiseerden voor bestuurders van uitvoeringsorganisaties over ‘de verhouding tussen beleid en uitvoering’ en ‘de rol van techniek bij dienstverlening op menselijke maat’.

lees meer

Persoonlijke werving in de publieke sector werkt

4 mei 2022

In de huidige krappe arbeidsmarkt hebben overheidsorganisaties de grootste moeite om de personeelsbezetting op peil te houden. Het aantal openstaande vacatures is in alle lagen en afdelingen naar recordhoogte gestegen. Dat dwingt tot een herbezinning van het werving- en selectieproces. Deze tijd vraagt om een persoonlijke benadering.

lees meer

Mensen verlangen ook van de overheid een geweldige dienstverlening

22 april 2022

Dankzij succesvolle bedrijven als bol.com en Picnic raken klanten steeds meer gewend aan een geweldige dienstverlening. Ook in het contact met de overheid liggen de verwachtingen steeds hoger. Gelukkig kan iedere overheidsorganisatie met de juiste middelen zijn klanten een vlotte, passende dienstverlening bieden.

lees meer

  • 1
  • 2