
zoeken binnen de website
Partnerpagina TOPdesk
TOPdesk is al meer dan twintig jaar expert in servicemanagement. Wij geloven dat geweldige klantervaringen de sleutel zijn tot de groei van iedere overheidsorganisatie. Daarom bouwen we elke dag aan een toekomst waarin (lokale) overheden hun interne en externe klanten met veel plezier de beste dienstverlening kunnen bieden.”
“Hoe? Met gebruiksvriendelijke producten die eenvoudig integreren en samenwerking stimuleren. Met medewerkers, burgers, leveranciers en tussen alle interne dienstverlenende afdelingen, zoals IT, FM en HR. Maar we helpen organisaties ook om hun kennis te ontsluiten, zodat hun gebruikers zichzelf sneller en eenvoudiger kunnen helpen, bijvoorbeeld via ons burgermeldpunt.”
TOPdesk brengt Justis nog beter in control
door: Els Wiegant, 3 juli 2020

Niet kunnen sturen op afspraken, dat ervaart Daan Stevens als een gemis. Dus toen hij in 2014 procesmanager informatievoorziening bij Justis werd, zocht hij direct naar wegen om dat (beter) te kunnen doen. De screeningsautoriteit werkte al met TOPdesk, Stevens breidde het gebruik ervan uit. Jongste loot aan de TOPdesk-stam bij Justis is de integratie van de mailafhandeling door het Klant Contact Center (KCC).
De # 1 kans die je niet mag missen na COVID-19
13 mei 2020

De afgelopen maanden zijn onze vaardigheden op het gebied van digitale transformatie getest. Hoe brachten jouw serviceafdelingen – IT, FM en HR – het ervan af? Sommige serviceafdelingen beschikten over de belangrijkste technologieën en konden snel overschakelen naar de nieuwe manier van werken. Maar de meesten moesten een enorme inspanning leveren om alles up-and-running te houden.
- 1
- 2