nieuws | 13 mei 2020
De afgelopen maanden zijn onze vaardigheden op het gebied van digitale transformatie getest. Hoe brachten jouw serviceafdelingen – IT, FM en HR – het ervan af? Sommige serviceafdelingen beschikten over de belangrijkste technologieën en konden snel overschakelen naar de nieuwe manier van werken. Maar de meesten moesten een enorme inspanning leveren om alles up-and-running te houden.

Terug naar normaal? Zonde
Wanneer de COVID-19-crisis voorbij is, zullen de meeste serviceafdelingen een enorme kans missen, omdat ze proberen terug te gaan naar ‘business as usual’. Zonde! Laten we alle nieuwe kennis van de afgelopen periode niet verspillen, maar in plaats daarvan deze ervaringen in ons voordeel gebruiken! Dit is hét moment stappen te maken wat betreft digitale transformatie.
Maar hoe dan?
Die vraag staat centraal tijdens TOPdesk SEE Online ‘Digital transformation: a multiplayer game’. Op 16 juni 2020 brengt TOPdesk alle serviceprofessionals van over de hele wereld samen in één groot ONLINE evenement. Gratis. En dit is geen gewone webinar of online keynote. Je kunt dit event nog het beste vergelijken met een gigantische online talkshow waarbij je niet alleen in het publiek zit, maar ook zelf aan kan schuiven bij de experts!
Inspiratie, verdieping en netwerken
Luister naar wereldberoemde sprekers zoals ‘customer centricity’ expert Steven van Belleghem en astronaut Tim Peake. Ga de diepte in met expert panels die de keynotes verder ontleden. En – last but not least – ga zélf het gesprek aan! Er worden unieke break-outsessies georganiseerd. In virtuele vergaderkamers word je gematcht aan een aantal peers en ga je het gesprek aan over de onderwerpen die jouw serviceafdeling bezighouden. En met meer dan 1000 aanwezigen wordt dit een onvergetelijke ervaring!
Aanmelden voor TOPdesk SEE Online