partnermenu

zoeken binnen de website

Partnerpagina Centric

Centric-logo

BHV snel geïnformeerd bij calamiteiten met CBIS

persberichten | 30 januari 2014

Bij een incident zoals een brand of gifwolk moeten BHV’ers snel in actie komen. Dat kan alleen met de juiste informatie. Met het Calamiteiten BHV Informatie Systeem (CBIS) zijn bedrijfshulpverleners beter voorbereid op (dreigende) incidenten. Bij interne incidenten, maar ook calamiteiten in de omgeving die bij u effect kunnen hebben.

Centric CBIS

Wanneer u een risicobedrijf bent en aan de BRZO-meldingsplicht moet voldoen, maar ook als u in de buurt van een risicobedrijf bent gevestigd en een incident gevolgen voor u kan hebben. CBIS versnelt informatievoorziening en vergroot veiligheid. Via e-mail en sms ontvangen BHV’ers in geval van een calamiteit direct relevante informatie en een gericht advies voor maatregelen. Hiermee groeit de zelfredzaamheid van organisaties en is er minder afhankelijkheid van overheid en hulpdiensten. Ga naar www.centric.eu/cbis voor meer informatie.

Reactieformulier

De met een * gemarkeerde velden zijn verplicht. U ziet eerst een voorbeeld en daarna kunt u uw bijdrage definitief plaatsen. Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond. Reacties zonder achternaam worden verwijderd. Anoniem reageren alleen in uitzonderlijke gevallen in overleg met de redactie. U kunt bij de vormgeving van uw reactie gebruik maken van textile en er is beperkt gebruik van html mogelijk.