partnermenu

zoeken binnen de website

Partnerpagina Centric

Centric-logo

Magazine: kan de gemeente het ons makkelijker maken?

nieuws | 13 november 2018

Onderscheid maken tussen digivaardige en digibete burgers? Als er systemen komen waarin iederéen eenvoudig de weg vindt, wordt dat overbodig. Hoe kunnen gemeenten hun dienstverlening de komende jaren verbeteren zonder dat het een technisch feestje wordt?

Dienstverleningsdinet Centric

“Dienstverlening en Burgerzaken waren altijd administratief, maar worden meer high tech en meer klantgericht. Dat brengt nieuwe uitdagingen met zich mee,” weet een van de deelnemers aan het Actualiteitendiner over dienstverlening, in september in Rotterdam. Aan tafel bij de stakeholders uit de decentrale overheid wordt ook deze keer weer een variëteit aan food for thought opgedist.

Bekijk het magazine

De Actualiteitendiners zijn een serie kleinschalige, inhoudelijke dinerdialogen over actuele thema’s, aangezeten door een bijzondere mix van deelnemers die werkzaam zijn binnen de decentrale overheid. In dit derde Magazine over de Actualiteitendiners ligt de focus op dienstverlening door gemeenten. Lees het magazine!

tags:

Reactieformulier

De met een * gemarkeerde velden zijn verplicht. U ziet eerst een voorbeeld en daarna kunt u uw bijdrage definitief plaatsen. Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond. Reacties zonder achternaam worden verwijderd. Anoniem reageren alleen in uitzonderlijke gevallen in overleg met de redactie. U kunt bij de vormgeving van uw reactie gebruik maken van textile en er is beperkt gebruik van html mogelijk.