Partnerpagina PinkRoccade Local Government

#LSG17 maakt selfservice inzichtelijk

door: Sanne van der Zanden, 17 mei 2017

Gemeenten weten te weinig hoe ze scoren met digitale dienstverlening. #LSG17 brengt daar verandering in en is dus onmisbaar voor iedere ambitieuze gemeentelijke professional die méér wil betekenen voor de burger.

partnerweblogs

lees meer

- - - - -

Zekerheden dankzij dienstverleningsformules

door: Sanne van der Zanden, 5 mei 2017

Gemeentelijk beleid, zoals ‘Digitaal, tenzij…’, is helder en geeft kaders aan burgers, bedrijven en ambtenaren. Hierdoor ontstaan vaste richtlijnen om te hanteren. Hengelo gaat een stap verder en werkte 5 dienstverleningsformules uit. Hierdoor ontstaat –naar eigen zeggen– pas echt duidelijkheid voor de interne én externe organisatie.

partnerweblogs

lees meer

- - - - -

Direct bellen of eerst online zoeken naar antwoorden?

6 april 2017

Het maakt in tijd en geld voor de zoeker vrijwel niets uit of er via internet wordt gezocht of via de telefoon navraag wordt gedaan. Waarom bellen mensen tijdens het werk dan naar de helpdesk, terwijl ze thuis eerst op Google zoeken? Onze conclusie is dat de meeste bedrijven onvoldoende faciliteiten bieden om online snel het – volledige – antwoord te vinden.

persberichten

lees meer