partnermenu

zoeken binnen de website

Over Salesforce

Salesforce is wereldleider op het gebied van Customer Relationship Management (CRM) die bedrijven en overheidsorganisaties dichter bij hun klanten brengt in het digitale tijdperk. Sinds 1999 stelt Salesforce organisaties van elke omvang en branche in staat om te profiteren van krachtige technologieën – cloud, mobiel, sociaal, internet of things, kunstmatige intelligentie, spraak en blockchain – om een 360° beeld van hun klanten te creëren. Ga voor meer informatie over Salesforce (NYSE: CRM) naar: www.salesforce.com/nl/publiekesector

Het nieuwe Klant Contact Centrum - Bent u er klaar voor?

nieuws | 17 november 2021

Een modern Klant Contact Centrum (KCC) werkt met steeds meer verschillende communicatiemiddelen. Van telefoon, e-mail en website tot WhatsApp, sociale media of chats. Salesforce helpt overheidsorganisaties om de effectiviteit van hun klantzaken te verbeteren door sneller te schakelen in een “digital-first” wereld. Registreer hier voor ons webinar op 2 december om 10 uur.

Salesforce helpt overheidsorganisaties om de effectiviteit van hun klantenservice te verbeteren | Beeld: Shutterstock

Hoe past u zich aan de huidige digitale wereld aan? Door fysiek gescheiden samen te moeten werken met collega’s, klanten en partners, zijn we automatisch in de digital-first wereld terechtgekomen. Digitaal werken is dus niet langer optioneel; deze nieuwe werkelijkheid zorgt ervoor dat bedrijfsprocessen opnieuw moet worden gedefinieerd, klanten centraal moeten worden gesteld én dat er goed moet worden gekeken waar nieuwe kansen liggen.

Registreer hier voor ons webinar op 2 december om 10 uur

Salesforce helpt overheidsorganisaties om de effectiviteit van hun klantenservice te verbeteren. De noodzaak om snel te schakelen in een snel veranderende wereld is nu meer dan ooit van cruciaal belang voor de doeltreffendheid van uw Klant Contact Center.

Salesforce ondersteunt u door:

  • het beschikbaar stellen van een 360° klantbeeld met alle klantcontacten en klantzaken
  • snellere en directe vraagafhandeling via de 1ste lijn
  • omnichannel dienstverlening via alle kanalen (o.a telefonie, sociale kanalen, chatbot, portaal enz)
  • efficiënter samenwerken met collega’s

tags: ,

Reactieformulier

De met een * gemarkeerde velden zijn verplicht. U ziet eerst een voorbeeld en daarna kunt u uw bijdrage definitief plaatsen. Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond. Reacties zonder achternaam worden verwijderd. Anoniem reageren alleen in uitzonderlijke gevallen in overleg met de redactie. U kunt bij de vormgeving van uw reactie gebruik maken van textile en er is beperkt gebruik van html mogelijk.