Nieuws

Het nieuwe Klant Contact Centrum – Bent u er klaar voor?

Een modern Klant Contact Centrum (KCC) werkt met steeds meer verschillende communicatiemiddelen. Van telefoon, e-mail en website tot WhatsApp, sociale media of chats. Salesforce helpt overheidsorganisaties om de effectiviteit van hun klantzaken te verbeteren door sneller te schakelen in een “digital-first” wereld. "Registreer hier":https://www.salesforce.com/eu/form/events/webinars/form-rss/3476793/ voor ons webinar op 2 december om 10 uur.

Salesforce helpt overheidsorganisaties om de effectiviteit van hun klantenservice te verbeteren | Beeld: Shutterstock

Hoe past u zich aan de huidige digitale wereld aan? Door fysiek gescheiden samen te moeten werken met collega’s, klanten en partners, zijn we automatisch in de digital-first wereld terechtgekomen. Digitaal werken is dus niet langer optioneel; deze nieuwe werkelijkheid zorgt ervoor dat bedrijfsprocessen opnieuw moet worden gedefinieerd, klanten centraal moeten worden gesteld én dat er goed moet worden gekeken waar nieuwe kansen liggen.

Registreer hier voor ons webinar op 2 december om 10 uur

Salesforce helpt overheidsorganisaties om de effectiviteit van hun klantenservice te verbeteren. De noodzaak om snel te schakelen in een snel veranderende wereld is nu meer dan ooit van cruciaal belang voor de doeltreffendheid van uw Klant Contact Center.

Salesforce ondersteunt u door:

  • het beschikbaar stellen van een 360° klantbeeld met alle klantcontacten en klantzaken
  • snellere en directe vraagafhandeling via de 1ste lijn
  • omnichannel dienstverlening via alle kanalen (o.a telefonie, sociale kanalen, chatbot, portaal enz)
  • efficiënter samenwerken met collega’s

Plaats een reactie

U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Registreren