partnermenu

zoeken binnen de website

Over Salesforce

Salesforce is wereldleider op het gebied van Customer Relationship Management (CRM) die bedrijven en overheidsorganisaties dichter bij hun klanten brengt in het digitale tijdperk. Sinds 1999 stelt Salesforce organisaties van elke omvang en branche in staat om te profiteren van krachtige technologieën – cloud, mobiel, sociaal, internet of things, kunstmatige intelligentie, spraak en blockchain – om een 360° beeld van hun klanten te creëren. Ga voor meer informatie over Salesforce (NYSE: CRM) naar: www.salesforce.com/nl/publiekesector

nieuws

  • Persoonlijke werving in de publieke sector werkt

    In de huidige krappe arbeidsmarkt hebben overheidsorganisaties de grootste moeite om de personeelsbezetting op peil te houden. Het aantal openstaande vacatures is in alle lagen en afdelingen naar recordhoogte gestegen. Dat dwingt tot een herbezinning van het werving- en selectieproces. Deze tijd vraagt om een persoonlijke benadering.

  • Gemeente Apeldoorn pioniert in de warmtetransitie

    In Apeldoorn zijn er vier ‘wijken van de toekomst’. Deze wijken maken de sprong naar een duurzame warmteoplossing zonder aardgas. Bewoners denken, beslissen en doen mee in deze overgang. Dat vraagt om een hoogwaardig informatie- en interactieplatform. Een belangrijk aandachtspunt is de bescherming van persoonsgegevens van bewoners.

  • Proactieve communicatie van gemeenten vaak onder de maat

    Hoewel de meeste gemeenten regelmatig met hun inwoners communiceren, hebben veel inwoners het gevoel te weinig proactief benaderd te worden over gemeentelijke zaken waar zij belang bij hebben. Dat blijkt uit onderzoek van Salesforce onder meer dan duizend Nederlanders. “Gemeenten hebben vaak geen volledig beeld van hun inwoners,” stelt Jeroen van Rooy.

  • 1 maart: Webinar 'Warmtetransitie-reis van inwoner Lien'

    De warmtetransitie stelt gemeenten voor een unieke uitdaging. Komende jaren moeten steeds meer wijken aardgasvrij worden. De groep stakeholders wordt groter en het tempo gaat omhoog. Deze grote groep meekrijgen in een inwoners-reis vraagt om een juiste communicatiestrategie met verschillende communicatiekanalen. Hoe dit kan? Kom naar ons webinar op 1 maart a.s.

  • Het nieuwe Klant Contact Centrum - Bent u er klaar voor?

    Een modern Klant Contact Centrum (KCC) werkt met steeds meer verschillende communicatiemiddelen. Van telefoon, e-mail en website tot WhatsApp, sociale media of chats. Salesforce helpt overheidsorganisaties om de effectiviteit van hun klantzaken te verbeteren door sneller te schakelen in een “digital-first” wereld. Registreer hier voor ons webinar op 2 december om 10 uur.

  • 17 november: Webinar 'De toekomst van werving & selectie'

    De arbeidsmarkt staat sterk onder druk. Wist u bijvoorbeeld dat slechts 5 procent van de organisaties beschikbare data optimaal benut bij recruitment? Dat kan dus veel beter! Graag presenteren we u de toekomst van werving en selectie tijdens ons webinar. Met o.a. voormalig kolonel Jamison Braun die voor de US Air Force de transformatie van recruitment al doormaakte.

  • 4 november: Webinar 'Gemeente zonder gemeentehuis'

    Tijdens deze webinar leggen we uit hoe het Salesforce Platform lokale besturen helpt bij het digitaliseren van de dienstverlening naar burgers, ondernemers en verenigingen toe. Ontdek hoe het Citizen 360 Platform een 360 graden beeld vormt van de burger en de mogelijkheid geeft om met de gemeente of stad in een self-service en omni-channel manier in contact te treden.

  • Tilburg krijgt met Salesforce 360-graden beeld van inwoners

    De gemeente wil haar gemeentelijke dienstverlening naar een nieuw niveau brengen en gelooft dat dat begint met een goede service in alle kanalen van contact met de burger. Met het omnichannel-platform van Salesforce kan de gemeente de dienstverlening organiseren rondom de burger.