Nieuws

4 november: Webinar ‘Gemeente zonder gemeentehuis’

Tijdens deze webinar leggen we uit hoe het Salesforce Platform lokale besturen helpt bij het digitaliseren van de dienstverlening naar burgers, ondernemers en verenigingen toe. Ontdek hoe het Citizen 360 Platform een 360 graden beeld vormt van de burger en de mogelijkheid geeft om met de gemeente of stad in een self-service en omni-channel manier in contact te treden.

Als burger je paspoort vernieuwen via de gemeente-app? Of als vereniging een subsidie aanvragen via een webportaal? En dat allemaal met maar één keer gegevens in te voeren?

In de privésector hebben banken en online retailketens de toon gezet als het gaat over digitale dienstverlening. Burgers kunnen makkelijk hun bankzaken via een app of pc regelen zonder dat ze de bank hoeven binnen te stappen. En het is net op die manier dat de burger vandaag de dag haar interactie met de overheid wenst. Gepersonaliseerd, digitaal, snel en gemakkelijk.

Aanmelden voor het webinar van 4 november

We zullen samen zien hoe:

  • De burger via verschillende kanalen in contact kan komen met de stad of gemeente. Van de traditionele webformulieren tot chatten (met chatbots!), voice, sms, sociale media en via mobiele native applicaties;
  • De ambtenaar een 360 graden beeld krijgt van elke burger op één gecentraliseerde console, geïntegreerd met interne systemen en authentieke bronnen van de overheid;
  • U op een low-code & no-code manier repetitieve interne processen gemakkelijk kunt digitaliseren en automatiseren door middel van workflows.

Plaats een reactie

U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Registreren