Salesforce is wereldleider op het gebied van Customer Relationship Management (CRM) die bedrijven en overheidsorganisaties dichter bij hun klanten brengt in het digitale tijdperk. Sinds 1999 stelt Salesforce organisaties van elke omvang en branche in staat om te profiteren van krachtige technologieën – cloud, mobiel, sociaal, internet of things, kunstmatige intelligentie, spraak en blockchain – om een 360° beeld van hun klanten te creëren. Ga voor meer informatie over Salesforce (NYSE: CRM) naar: www.salesforce.com/nl/publiekesector

zoeken binnen de website
Over Salesforce
Mensen verlangen ook van de overheid een geweldige dienstverlening
22 april 2022

Dankzij succesvolle bedrijven als bol.com en Picnic raken klanten steeds meer gewend aan een geweldige dienstverlening. Ook in het contact met de overheid liggen de verwachtingen steeds hoger. Gelukkig kan iedere overheidsorganisatie met de juiste middelen zijn klanten een vlotte, passende dienstverlening bieden.
Gemeente Apeldoorn pioniert in de warmtetransitie
13 april 2022

In Apeldoorn zijn er vier ‘wijken van de toekomst’. Deze wijken maken de sprong naar een duurzame warmteoplossing zonder aardgas. Bewoners denken, beslissen en doen mee in deze overgang. Dat vraagt om een hoogwaardig informatie- en interactieplatform. Een belangrijk aandachtspunt is de bescherming van persoonsgegevens van bewoners.
Proactieve communicatie van gemeenten vaak onder de maat
4 april 2022

Hoewel de meeste gemeenten regelmatig met hun inwoners communiceren, hebben veel inwoners het gevoel te weinig proactief benaderd te worden over gemeentelijke zaken waar zij belang bij hebben. Dat blijkt uit onderzoek van Salesforce onder meer dan duizend Nederlanders. “Gemeenten hebben vaak geen volledig beeld van hun inwoners,” stelt Jeroen van Rooy.
1 maart: Webinar 'Warmtetransitie-reis van inwoner Lien'
24 februari 2022

De warmtetransitie stelt gemeenten voor een unieke uitdaging. Komende jaren moeten steeds meer wijken aardgasvrij worden. De groep stakeholders wordt groter en het tempo gaat omhoog. Deze grote groep meekrijgen in een inwoners-reis vraagt om een juiste communicatiestrategie met verschillende communicatiekanalen. Hoe dit kan? Kom naar ons webinar op 1 maart a.s.
Overheidstrends in een snel veranderende wereld
2 februari 2022

In de afgelopen maanden, waarin de coronapandemie een groot deel van het leven beheerste, hebben publieke organisaties, net als particuliere bedrijven, geheel nieuwe manieren gecreëerd om cruciale diensten te leveren en contact te maken met inwoners. Dat geeft een boost aan de digitale transformatie van de overheid.
Tilburg verbetert de dienstverlening met nieuw klantsysteem
27 januari 2022

Programmamanager Omnichannel Dienstverlening Marcel van Gool zegt het klip en klaar: “We werken in Tilburg voor de inwoner, maar in de breedte van de organisatie nog te weinig vanuit het perspectief van de inwoner.” Doe je dat laatste, dan wordt de inwoner echt ‘een klant’ en kun je beter inspelen op zijn wensen en behoeften, nu en in de toekomst. Daarom is Gemeente Tilburg overgestapt op een nieuw klantsysteem.
Het nieuwe Klant Contact Centrum - Bent u er klaar voor?
17 november 2021

Een modern Klant Contact Centrum (KCC) werkt met steeds meer verschillende communicatiemiddelen. Van telefoon, e-mail en website tot WhatsApp, sociale media of chats. Salesforce helpt overheidsorganisaties om de effectiviteit van hun klantzaken te verbeteren door sneller te schakelen in een “digital-first” wereld. Registreer hier voor ons webinar op 2 december om 10 uur.
17 november: Webinar 'De toekomst van werving & selectie'
21 oktober 2021

De arbeidsmarkt staat sterk onder druk. Wist u bijvoorbeeld dat slechts 5 procent van de organisaties beschikbare data optimaal benut bij recruitment? Dat kan dus veel beter! Graag presenteren we u de toekomst van werving en selectie tijdens ons webinar. Met o.a. voormalig kolonel Jamison Braun die voor de US Air Force de transformatie van recruitment al doormaakte.
4 november: Webinar 'Gemeente zonder gemeentehuis'
11 oktober 2021

Tijdens deze webinar leggen we uit hoe het Salesforce Platform lokale besturen helpt bij het digitaliseren van de dienstverlening naar burgers, ondernemers en verenigingen toe. Ontdek hoe het Citizen 360 Platform een 360 graden beeld vormt van de burger en de mogelijkheid geeft om met de gemeente of stad in een self-service en omni-channel manier in contact te treden.
Tilburg krijgt met Salesforce 360-graden beeld van inwoners
7 oktober 2021

De gemeente wil haar gemeentelijke dienstverlening naar een nieuw niveau brengen en gelooft dat dat begint met een goede service in alle kanalen van contact met de burger. Met het omnichannel-platform van Salesforce kan de gemeente de dienstverlening organiseren rondom de burger.