
zoeken binnen de website
Partnerpagina TOPdesk
partnerartikelen
-
Serviceprocessen onder controle bij gemeente Haarlemmermeer
door: Kitty Döppenbecker
De gemeente Haarlemmermeer wilde meer grip op de ICT- en facilitaire dienstverlening. Daarbij zorgde de coronacrisis voor een extra uitdaging. Gelukkig was de gemeente net voor de eerste lockdown live met een nieuwe versie van TOPdesk. Daarmee bedienen de ICT-afdeling en facilitaire dienst de organisatie samen met succes vanuit één serviceomgeving.
-
In 2 dagen in plaats van 3 maanden!
door: Els Wiegant
In 3 maanden tijd verwerkte het RIVM 42.623 publieksvragen over COVID-19. Ongeveer 90 procent daarvan werd automatisch beantwoord dankzij de incidentmodule van TOPdesk. Hoeveel tijd daarmee is bespaard, kan functioneel beheerder van de TOPdesk-applicatie binnen het RIVM, Caspar Dobbe, niet precies zeggen. ‘Gemiddeld 10 minuten per vraag is geen gekke aanname.’ Dus: 90 procent van 426.230 minuten is 6393 uur. Meer dan welkom natuurlijk in de coronahectiek.
-
TOPdesk brengt Justis nog beter in control
door: Els Wiegant
Niet kunnen sturen op afspraken, dat ervaart Daan Stevens als een gemis. Dus toen hij in 2014 procesmanager informatievoorziening bij Justis werd, zocht hij direct naar wegen om dat (beter) te kunnen doen. De screeningsautoriteit werkte al met TOPdesk, Stevens breidde het gebruik ervan uit. Jongste loot aan de TOPdesk-stam bij Justis is de integratie van de mailafhandeling door het Klant Contact Center (KCC).