Overslaan en naar de inhoud gaan

4 november: Webinar 'Gemeente zonder gemeentehuis'

Als burger je paspoort vernieuwen via de gemeente-app? Of als vereniging een subsidie aanvragen via een webportaal? En dat allemaal met maar één keer gegevens in te voeren?

In de privésector hebben banken en online retailketens de toon gezet als het gaat over digitale dienstverlening. Burgers kunnen makkelijk hun bankzaken via een app of pc regelen zonder dat ze de bank hoeven binnen te stappen. En het is net op die manier dat de burger vandaag de dag haar interactie met de overheid wenst. Gepersonaliseerd, digitaal, snel en gemakkelijk.

Aanmelden voor het webinar van 4 november

We zullen samen zien hoe:

  • De burger via verschillende kanalen in contact kan komen met de stad of gemeente. Van de traditionele webformulieren tot chatten (met chatbots!), voice, sms, sociale media en via mobiele native applicaties;
  • De ambtenaar een 360 graden beeld krijgt van elke burger op één gecentraliseerde console, geïntegreerd met interne systemen en authentieke bronnen van de overheid;
  • U op een low-code & no-code manier repetitieve interne processen gemakkelijk kunt digitaliseren en automatiseren door middel van workflows.

Plaats een reactie

U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

(advertentie)

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in